Promotion of waste prevention and recycling at the cross-border area
LESS-WASTE-II
Πρόγραμμα:
INTERREG IPA CBC Programme “Greece – Albania 2014 – 2020” – Project ID: 5032723
Ακρωνύμιο:
LESS-WASTE-II
Εταίροι:
1. Διαχείριση Απορριμμάτων Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε. (Ελλάδα)
2. Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (Ελλάδα)
3. Δήμος Γρεβενών (Ελλάδα)
4. Δήμος Καστοριάς (Ελλάδα)
5. Urban Research Institute (Αλβανία)
6. Δήμος Skrapar (Αλβανία)
Χρονοδιάγραμμα:
Έναρξη: 01/04/2018
Λήξη: 30/11/2020
Περιγραφή:
Ο στόχος του LESS-WASTE II είναι η πρόληψη μέσω της προώθησης πρακτικών ανακύκλωσης / κομποστοποίησης από την κοινού ανάπτυξη και εφαρμογή δράσεων επίδειξης στους τομείς των εταίρων του έργου.
Η στρατηγική του έργου είναι να συνδυάσει την κεντρική διαχείριση των βιοαποβλήτων, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι για το 2020 για λιγότερη υγειονομική ταφή. Η συνεργασία με τους δήμους είναι κρίσιμη, λόγω της ευθύνης τους για τη συλλογή των αποβλήτων. Το έργο στοχεύει: α. στη σημαντική βελτίωση των δυνατοτήτων διαχείρισης των αποβλήτων στις εμπλεκόμενες περιοχές, ιδίως στους τομείς της κομποστοποίησης και της ανακύκλωσης. β. στη σημαντική βελτίωση της χωρητικότητας των κιβωτίων για κομποστοποίηση / ανακύκλωση είτε σε επίπεδο γειτονιάς είτε σε σπίτια (Διαλογή στην Πηγή), να βελτιωθεί η συνολική χωρητικότητα στο 30%.
Ο ρόλος της ΔΙΑΔΥΜΑ:
Η ΔΙΑΔΥΜΑ θα εκπονήσει μια μελέτη που αφορά την ανάπτυξη στρατηγικών πρόληψης αποβλήτων στη διασυνοριακή περιοχή και τα σενάρια συλλογής οργανικών αποβλήτων. Είναι υπεύθυνη για την πραγματοποίηση των εκδηλώσεων στους δήμους και την εκπαίδευση των υπαλλήλων των δήμων Γρεβενών και Καστοριάς καθώς και των υπαλλήλων της σε θέματα διαχείρισης βιοαποβλήτων. Επίσης, ανέπτυξε ένα σύστημα γεωχωρικών δεδομένων (GIS) για την παρακολούθηση της αποκομιδής των κάδων βιοαποβλήτων και είναι υπεύθυνη για την εφαρμογή του πιλοτικού σχεδίου δράσης στην Καστοριά και τα Γρεβενά υποστηρίζοντας τους εν λόγω δήμους, εποπτεύοντας την εφαρμογή και καθοδηγώντας όλους τους ενδιαφερόμενους.
Ιστότοπος:
Comments are closed.